Laat je verrassen
Al bij je eerste bezoek voel je je thuis in de Dorpsstraat. De sfeer is aangenaam en je wordt met warmte en aandacht ontvangen. Je doet er je makkelijke boodschappen in de supermarkten en kunt voor advies én de betere aankopen terecht bij de (vers)speciaalzaken. In de Dorpsstraat gaat het om vertrouwdheid, kwaliteit en eigenheid.

De ondernemers kennen elkaar, verwijzen naar elkaar en delen de liefde voor de straat. Je ervaart vriendschap, buur(t)schap én trots. Ga ook op pad en laat je inspireren. Ontdek de originele verhalen van weleer, over scheepvaart, smederij en industrie. Toen de karren, auto's en bussen elkaar verdrongen op weg naar Leidschendam en Gouda. Proef van de ambachten, die zijn vormgegeven in een hedendaags jasje.

In een mix van cafés en restaurants, op een bankje buiten onder de leilinden, of tijdens een massage, bij de kapper of stylist; de straat biedt volop ruimte om vrienden te ontmoeten en te ontspannen. Of geniet van beeldende kunst, cultuur en muziek. Zoals tijdens een zwoele Zondag in 't Park.

In verbinding tussen het verleden en heden vindt de authentieke Dorpsstraat zichzelf steeds opnieuw uit. Dorpsstraat Zoetermeer, een kwestie van jezelf durven zijn.

Shopping Center Dorpsstraat

Laat je verrassen